12.06.2014

Вітаю всіх відвідувачів на головній сторінці

 "Будь собою, інші ролі вже зайняті."

 

Предмети, що викладаю: Образотворче мистецтво, художня культура, основи здоров'я.
Педагогічний стаж 16 років
Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.
Почесні звання та нагороди : Грамота управління освіти Южноукраїнської міської ради Миколаївської області 2011 рік.  Грамота департаменту освіти Миколаївської області за 2012-2013 навчалний рік.

В Южноукраїнській загальноосвітній школі I-III ступенів №2 працюю з 1998 року на посаді вчителя образотворчого мистецтва. Ще в шкільні роки я познайомилась з усіма гуртками , які були в місті, тому що мене завжди приваблювало щось нове цікаве незнайоме мені досі. Я танцювала, конструювала, малювала, навчалась грі на акордеоні. Так і тепер, працюючи в школі, я намагаюсь максимально творчо підійти до роботи з дітьми, як на уроках, так і в позаурочний час. Головні завдання для мене - це щоб дітям було цікаво, зрозуміло і доступно, щоб вони побачили результат своєї роботи і щоб він їм сподобався. У розв’язані цих завдань велику користь приносять сучасні технічні засоби і новітні технології, такі, наприклад, як комп’ютер і засоби мультимедіа.
  Я працюю над науково-практичною проблемою «Використання інформаційно-комунікативних технологій, як спосіб активізації пізнавально-пошукової та самостійної творчої роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва». Для мене особисто ця робота стала захоплюючою, цікавою та продуктивною. Результатом цієї діяльності стало вміння побудувати урок образотворчого мистецтва так, що він є відкриттям, новою сторінкою на шляху пізнання прекрасного. Застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології, вчу дітей фантазувати, розвиваю уяву та просторове мислення, даю можливість реалізуватися кожній дитині.











Немає коментарів:

Дописати коментар